Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O1] Prośba o sprawdzenie logów

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O1] Prośba o sprawdzenie logów

    1 rok, 38 tyś, we wtorek wizyta w serwisie na diagnoze usterki - mechaniczny pisk, tarcie, gdy dsg zmienia bieg z 1-2-3.

  • #2
    [O1] Prośba o sprawdzenie logów

    Witam

    Proszę o pomoc w interpretacji logów. Ostatnio autko ma problem ze zbieraniem się, a w obrotach pracy turbiny słychać bardzo głośny świst powietrza. Przejrzałem z góry co mogłem za turbiną, czy rury nie mają jakichś pęknięć, oraz czy IC gdzieś nie puszcza, i na moje oko wydaje się że nie (z pod spodu też suchy).

    000 - Link
    001 - Link
    003 - Link
    004 - Link
    008 - Link
    010 - Link
    011 - Link

    Raz niedawno (2 tyg temu) złapałem notlaufa, na autostradzie przy dość dużej prędkości. Od tamtej pory się nie powtórzył.

    Dziwnie zachowuje się też N75, momentami dostaje szału i cyka bardzo szybko i nierównomiernie - ten typ tak ma, czy to ja jestem przeczulony?

    Kolejny dziwny objaw - czasem przy wciśnięciu maksymalnym pedału gazu na 2 biegu nie idzie równomiernie na obrotach - w granicy 2000-2300 zachowuje się jakby... ślizgało sprzęgło? Obroty zafalują, a potem idzie ok. Na pozostałych biegach jest ok.

    Dziękuję z góry za pomoc.
    Moja Balbina

    Komentarz


    • #3
      Zmien program na seryjny .
      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

      Komentarz


      • #4
        rOBERTO795, dzieki za odzew, problem w tym że wszystko działało przez dłuższy czas i nagle bach
        Moja Balbina

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez trooper
          rOBERTO795, dzieki za odzew, problem w tym że wszystko działało przez dłuższy czas i nagle bach
          Turbo troche przeładowuje sprawdz gruszke i podmień zaworki N75 z N18 i powtórz loga 011 i 003

          P.S ten program jest taki sobie :P

          P.S umyj przepływke dla pewnościi wykonaj 000,004 003 w trybie BS
          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

          Komentarz


          • #6
            Ten program to gniot. Mapa nastawnika i kąta wtrysku kompletnie rozchwiane.
            Wcale się nie dziwie ze auto wariuje..
            Wgraj serie i wykonaj diagnostyke - ale tym razem kompletną.
            Przemek
            DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
            A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
            80 B3 Limo 1.6 TD SB

            Komentarz


            • #7
              Nie podmienie zaworkow bo mam AGR, jeśli chodzi o gruszke chyba podobnie

              Przeplywke w czym radzisz przeplukac? Może to być jej wina? Czy ewentualnie N75? Boję Sie w ciemno przeplywki kupować, a nie mam skąd podmienic

              przemik, dzieki za odzew. Wrzucę stary program i zrobię komplet koło weekendu.

              W końcu udało mi się zrobić logi na seryjnym programie:

              000 - Link
              001 - Link
              003 - Link
              004 - Link
              008 - Link
              011 - Link

              ... 010 - mój błąd, zapisałem dwukrotnie 008.

              Koledzy, czy teraz możecie coś więcej powiedzieć?
              Moja Balbina

              Komentarz


              • #8
                Przepływomierz kuleje na wysokich obrotach. Dawno zmieniałes filtr powietrza ?
                Przemek
                DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                80 B3 Limo 1.6 TD SB

                Komentarz


                • #9
                  Dzięki za odpowiedź.

                  Filtr chwilę temu. Zmienię lada dzień.

                  Przepływka do wymiany? A mógłbyś powiedzieć jak reszta logów?
                  Moja Balbina

                  Komentarz


                  • #10
                    Wszystko oki z resztą.
                    OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                    DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                    Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                    Komentarz


                    • #11
                      Ok, czyli z turbiną nie ma problemu? Ostatnio szukaliśmy z mechanikiem, i podobno zaczęło się coś od wirnika odkręcać?! (słychać ją było), coś poskręcał i ustało. Dlatego się bałem i robiłem logi.

                      Nie trzeba dorobić jakichś statycznych do pełnej diagnozy?

                      Ok, to szukam przepływki.
                      Moja Balbina

                      Komentarz


                      • #12
                        Witam,

                        patrząc na Twoje logi widzę,że mam podobny problem z ilością powietrza w górnym zakresie obrotów.
                        U mnie (1U5 1,9TDI ASV) objawia tym że auto w tych zakresach wolniej przyspiesza, szczególnie odczuwalne na 4 i 5 biegu.

                        Aktualnie wymieniłem filtr powietrza i nic nie pomogło, dzisiaj będzie czyszczenie przepływomierza.

                        Dla porównania załączam moje logi, dodam że sytuacja pojawiła się po wymianie TURBO, może jeszcze ktoś będzie miał coś do powiedzenia.
                        Jestem ciekaw czy wymiana przepływomierza coś pomogła u Ciebie, daj znać.

                        Link
                        Link
                        Pozdrowienia...

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez 3ju
                          Witam,

                          patrząc na Twoje logi widzę,że mam podobny problem z ilością powietrza w górnym zakresie obrotów.
                          U mnie (1U5 1,9TDI ASV) objawia tym że auto w tych zakresach wolniej przyspiesza, szczególnie odczuwalne na 4 i 5 biegu.

                          Aktualnie wymieniłem filtr powietrza i nic nie pomogło, dzisiaj będzie czyszczenie przepływomierza.

                          Dla porównania załączam moje logi, dodam że sytuacja pojawiła się po wymianie TURBO, może jeszcze ktoś będzie miał coś do powiedzenia.
                          Jestem ciekaw czy wymiana przepływomierza coś pomogła u Ciebie, daj znać.

                          Link
                          Link
                          Zdecydowanie przepływka nie wyrabia. Pamiętaj tylko, że to delikatne ustrojstwo

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez 3ju
                            Witam,

                            patrząc na Twoje logi widzę,że mam podobny problem z ilością powietrza w górnym zakresie obrotów.
                            U mnie (1U5 1,9TDI ASV) objawia tym że auto w tych zakresach wolniej przyspiesza, szczególnie odczuwalne na 4 i 5 biegu.

                            Aktualnie wymieniłem filtr powietrza i nic nie pomogło, dzisiaj będzie czyszczenie przepływomierza.

                            Dla porównania załączam moje logi, dodam że sytuacja pojawiła się po wymianie TURBO, może jeszcze ktoś będzie miał coś do powiedzenia.
                            Jestem ciekaw czy wymiana przepływomierza coś pomogła u Ciebie, daj znać.

                            Link
                            Link

                            Maf do wymiany
                            OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                            DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                            Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                            Komentarz


                            • #15
                              Witam
                              zostawiam logi z wymiany gruszki, alh+wtryski asv+chip. co sądzicie? regulować coś jeszcze?
                              Link
                              pzdr
                              Octavia AMBIENTE Ice 1.9 tDI

                              Komentarz


                              • #16
                                wyglada okej choc mogles logowac na wyzszym biegu bo to log raczej z 3 biegu.
                                G4 ASZ + oraz sharan AUY +++ by TUNE UP

                                Komentarz


                                • #17
                                  Zamieszczone przez yusin
                                  Witam
                                  zostawiam logi z wymiany gruszki, alh+wtryski asv+chip. co sądzicie? regulować coś jeszcze?
                                  Link
                                  pzdr
                                  Mocno wstaje ale zostaw tak jak jest-przynajmniej kopniak w plecy lepszy :P
                                  OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                  DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                  Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    OKI jak dobrze,to dobrze, może jutro na 4 biegu zloguje, szczerze to na oko ustawiłem i pierwszy ten log dobry w miarę wyszedł
                                    Zawsze można na Was liczyć
                                    Thx
                                    Octavia AMBIENTE Ice 1.9 tDI

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      hmm ja bym troszkę poprawił n75 mapkę
                                      masz kata? jak masz to przy takim doładowaniu boje się że będzie miał ciężko
                                      jak wrażenia ?
                                      czipek by me >140 kucy
                                      OI by d00lar http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87010

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Masters robił program. Co do kata to układ się trochę uszczelnil, bo wspawalem łącznik elastyczny, który przepuszczal.. Kat został, ma 250 przelotu, może nadawać się do wywalenia? Wrażenia ogólnie dobre 9 sec do 100d00lar, poprawa n75 powiadasz, a w odczuciach co by to dało, spalanie? Pozdro, dzięki za odzew..

                                        [ Dodano: Nie 29 Cze, 14 22:06 ]
                                        logi na 4-tym biegu..
                                        Link
                                        Octavia AMBIENTE Ice 1.9 tDI

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Zamieszczone przez yusin
                                          9 sec do 100
                                          No to ładnie, u mnie 9 sec to podczas logowania brakuje

                                          PS. Zmieniłem przepływkę, i muszę zlogować. Niestety dupohamownia nie odczuła zmian
                                          Moja Balbina

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            aż tak się na tym nie znam ale z tego co czytałem przesadne doładowanie może powodować za duże ciśnienie gazów wylotowych później które przez nie do końca drożny katalizator mogą już stanowić opór podczas 'opróżniania' cylindra po rozprężeniu
                                            w zasadzie wiąże się to tylko z odrobiną zmarnowanej energii z silnika na wypróżnianie które powinno być nie męczące dla niego
                                            ale jak mówię - to tylko teorie które gdzieś tam wyczytałem i właśnie mapką n75 korygowałem takie przeładowania przy rozpędzaniu
                                            czipek by me >140 kucy
                                            OI by d00lar http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87010

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              raczej geo do wyczyszczenia. tak to wyglada bo sie przycina w pewnej pozycji. Przeladowuje chwilke a pozniej juz jest taki nacisk gruszki na dzwignie w turbinie ze pokonuje ten opor i zbija cisnienie. Generalnie nie ma wielkiego problemu. Oczewicie na poczatek mozn podmienic lub wyczyscic N75 ale wydaje mi sie ze tu geo bedzie problemem.
                                              G4 ASZ + oraz sharan AUY +++ by TUNE UP

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                masz za bardzo skrucona sztange wydłuz o 1-1,5 obrotu .przy takim ustawieniu na 5 biegu przy podjezdzie pod wzniesienie moze przesc w tryb awaryjny .
                                                u
                                                diagnostyka vag 602-614-253

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  mialem jeszcze bardziej skrecona sztange i nie bylo porblemu- wieksze wysterowanie N75. Choc w sumie bezpieczniej by bylo zluzowac o obrót czy nawet dwa. W sumie sprobowac zawsz emozna bo to przeciez 15 minut roboty na kanale.
                                                  G4 ASZ + oraz sharan AUY +++ by TUNE UP

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X