[O1] Prośba o sprawdzenie logów

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • endriu60
    Classic
    • 2013
    • 15

    [O1] Prośba o sprawdzenie logów

    1 rok, 38 tyś, we wtorek wizyta w serwisie na diagnoze usterki - mechaniczny pisk, tarcie, gdy dsg zmienia bieg z 1-2-3.
  • trooper
    Rider
    • 2011
    • 525
    • Octavia III combi (5E5)
    • CJSB 1.8 TSI 180 KM

    #2
    [O1] Prośba o sprawdzenie logów

    Witam

    Proszę o pomoc w interpretacji logów. Ostatnio autko ma problem ze zbieraniem się, a w obrotach pracy turbiny słychać bardzo głośny świst powietrza. Przejrzałem z góry co mogłem za turbiną, czy rury nie mają jakichś pęknięć, oraz czy IC gdzieś nie puszcza, i na moje oko wydaje się że nie (z pod spodu też suchy).

    000 - http://vaglog.rtnet.pl/mich.gondek_171701.html
    001 - http://vaglog.rtnet.pl/mich.gondek_171698.html
    003 - http://vaglog.rtnet.pl/mich.gondek_171695.html
    004 - http://vaglog.rtnet.pl/mich.gondek_171700.html
    008 - http://vaglog.rtnet.pl/mich.gondek_171697.html
    010 - http://vaglog.rtnet.pl/mich.gondek_171699.html
    011 - http://vaglog.rtnet.pl/mich.gondek_171696.html

    Raz niedawno (2 tyg temu) złapałem notlaufa, na autostradzie przy dość dużej prędkości. Od tamtej pory się nie powtórzył.

    Dziwnie zachowuje się też N75, momentami dostaje szału i cyka bardzo szybko i nierównomiernie - ten typ tak ma, czy to ja jestem przeczulony?

    Kolejny dziwny objaw - czasem przy wciśnięciu maksymalnym pedału gazu na 2 biegu nie idzie równomiernie na obrotach - w granicy 2000-2300 zachowuje się jakby... ślizgało sprzęgło? Obroty zafalują, a potem idzie ok. Na pozostałych biegach jest ok.

    Dziękuję z góry za pomoc.
    Moja Balbina

    Komentarz

    • rOBERTO795
      RS
      • 2009
      • 3465
      • Octavia III (5E3)
      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

      #3
      Zmien program na seryjny .
      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

      Komentarz

      • trooper
        Rider
        • 2011
        • 525
        • Octavia III combi (5E5)
        • CJSB 1.8 TSI 180 KM

        #4
        rOBERTO795, dzieki za odzew, problem w tym że wszystko działało przez dłuższy czas i nagle bach
        Moja Balbina

        Komentarz

        • rOBERTO795
          RS
          • 2009
          • 3465
          • Octavia III (5E3)
          • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

          #5
          Zamieszczone przez trooper
          rOBERTO795, dzieki za odzew, problem w tym że wszystko działało przez dłuższy czas i nagle bach
          Turbo troche przeładowuje sprawdz gruszke i podmień zaworki N75 z N18 i powtórz loga 011 i 003

          P.S ten program jest taki sobie :P

          P.S umyj przepływke dla pewnościi wykonaj 000,004 003 w trybie BS
          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

          Komentarz

          • przemik
            RS
            • 2012
            • 1610

            #6
            Ten program to gniot. Mapa nastawnika i kąta wtrysku kompletnie rozchwiane.
            Wcale się nie dziwie ze auto wariuje..
            Wgraj serie i wykonaj diagnostyke - ale tym razem kompletną.
            Przemek
            DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
            A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
            80 B3 Limo 1.6 TD SB

            Komentarz

            • trooper
              Rider
              • 2011
              • 525
              • Octavia III combi (5E5)
              • CJSB 1.8 TSI 180 KM

              #7
              Nie podmienie zaworkow bo mam AGR, jeśli chodzi o gruszke chyba podobnie

              Przeplywke w czym radzisz przeplukac? Może to być jej wina? Czy ewentualnie N75? Boję Sie w ciemno przeplywki kupować, a nie mam skąd podmienic

              przemik, dzieki za odzew. Wrzucę stary program i zrobię komplet koło weekendu.

              W końcu udało mi się zrobić logi na seryjnym programie:

              000 - http://vaglog.rtnet.pl/mich.gondek_176296.html
              001 - http://vaglog.rtnet.pl/mich.gondek_176290.html
              003 - http://vaglog.rtnet.pl/mich.gondek_176291.html
              004 - http://vaglog.rtnet.pl/mich.gondek_176292.html
              008 - http://vaglog.rtnet.pl/mich.gondek_176293.html
              011 - http://vaglog.rtnet.pl/mich.gondek_176295.html

              ... 010 - mój błąd, zapisałem dwukrotnie 008.

              Koledzy, czy teraz możecie coś więcej powiedzieć?
              Moja Balbina

              Komentarz

              • przemik
                RS
                • 2012
                • 1610

                #8
                Przepływomierz kuleje na wysokich obrotach. Dawno zmieniałes filtr powietrza ?
                Przemek
                DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                80 B3 Limo 1.6 TD SB

                Komentarz

                • trooper
                  Rider
                  • 2011
                  • 525
                  • Octavia III combi (5E5)
                  • CJSB 1.8 TSI 180 KM

                  #9
                  Dzięki za odpowiedź.

                  Filtr chwilę temu. Zmienię lada dzień.

                  Przepływka do wymiany? A mógłbyś powiedzieć jak reszta logów?
                  Moja Balbina

                  Komentarz

                  • rOBERTO795
                    RS
                    • 2009
                    • 3465
                    • Octavia III (5E3)
                    • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                    #10
                    Wszystko oki z resztą.
                    OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                    DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                    Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                    Komentarz

                    • trooper
                      Rider
                      • 2011
                      • 525
                      • Octavia III combi (5E5)
                      • CJSB 1.8 TSI 180 KM

                      #11
                      Ok, czyli z turbiną nie ma problemu? Ostatnio szukaliśmy z mechanikiem, i podobno zaczęło się coś od wirnika odkręcać?! (słychać ją było), coś poskręcał i ustało. Dlatego się bałem i robiłem logi.

                      Nie trzeba dorobić jakichś statycznych do pełnej diagnozy?

                      Ok, to szukam przepływki.
                      Moja Balbina

                      Komentarz

                      • 3ju
                        Classic
                        • 2009
                        • 1

                        #12
                        Witam,

                        patrząc na Twoje logi widzę,że mam podobny problem z ilością powietrza w górnym zakresie obrotów.
                        U mnie (1U5 1,9TDI ASV) objawia tym że auto w tych zakresach wolniej przyspiesza, szczególnie odczuwalne na 4 i 5 biegu.

                        Aktualnie wymieniłem filtr powietrza i nic nie pomogło, dzisiaj będzie czyszczenie przepływomierza.

                        Dla porównania załączam moje logi, dodam że sytuacja pojawiła się po wymianie TURBO, może jeszcze ktoś będzie miał coś do powiedzenia.
                        Jestem ciekaw czy wymiana przepływomierza coś pomogła u Ciebie, daj znać.


                        Pozdrowienia...

                        Komentarz

                        • Weso
                          Drive
                          • 2014
                          • 47

                          #13
                          Zamieszczone przez 3ju
                          Witam,

                          patrząc na Twoje logi widzę,że mam podobny problem z ilością powietrza w górnym zakresie obrotów.
                          U mnie (1U5 1,9TDI ASV) objawia tym że auto w tych zakresach wolniej przyspiesza, szczególnie odczuwalne na 4 i 5 biegu.

                          Aktualnie wymieniłem filtr powietrza i nic nie pomogło, dzisiaj będzie czyszczenie przepływomierza.

                          Dla porównania załączam moje logi, dodam że sytuacja pojawiła się po wymianie TURBO, może jeszcze ktoś będzie miał coś do powiedzenia.
                          Jestem ciekaw czy wymiana przepływomierza coś pomogła u Ciebie, daj znać.


                          http://vaglog.rtnet.pl/czaju-dominik_177357.html
                          Zdecydowanie przepływka nie wyrabia. Pamiętaj tylko, że to delikatne ustrojstwo

                          Komentarz

                          • rOBERTO795
                            RS
                            • 2009
                            • 3465
                            • Octavia III (5E3)
                            • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                            #14
                            Zamieszczone przez 3ju
                            Witam,

                            patrząc na Twoje logi widzę,że mam podobny problem z ilością powietrza w górnym zakresie obrotów.
                            U mnie (1U5 1,9TDI ASV) objawia tym że auto w tych zakresach wolniej przyspiesza, szczególnie odczuwalne na 4 i 5 biegu.

                            Aktualnie wymieniłem filtr powietrza i nic nie pomogło, dzisiaj będzie czyszczenie przepływomierza.

                            Dla porównania załączam moje logi, dodam że sytuacja pojawiła się po wymianie TURBO, może jeszcze ktoś będzie miał coś do powiedzenia.
                            Jestem ciekaw czy wymiana przepływomierza coś pomogła u Ciebie, daj znać.


                            http://vaglog.rtnet.pl/czaju-dominik_177357.html

                            Maf do wymiany
                            OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                            DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                            Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                            Komentarz

                            • yusin
                              Ambiente
                              • 2010
                              • 176

                              #15
                              Witam
                              zostawiam logi z wymiany gruszki, alh+wtryski asv+chip. co sądzicie? regulować coś jeszcze?

                              pzdr
                              Octavia AMBIENTE Ice 1.9 tDI

                              Komentarz

                              • wesol
                                Rider
                                • 2008
                                • 689

                                #16
                                wyglada okej choc mogles logowac na wyzszym biegu bo to log raczej z 3 biegu.
                                G4 ASZ + oraz sharan AUY +++ by TUNE UP

                                Komentarz

                                • rOBERTO795
                                  RS
                                  • 2009
                                  • 3465
                                  • Octavia III (5E3)
                                  • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                  #17
                                  Zamieszczone przez yusin
                                  Witam
                                  zostawiam logi z wymiany gruszki, alh+wtryski asv+chip. co sądzicie? regulować coś jeszcze?

                                  pzdr
                                  Mocno wstaje ale zostaw tak jak jest-przynajmniej kopniak w plecy lepszy :P
                                  OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                  DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                  Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                  Komentarz

                                  • yusin
                                    Ambiente
                                    • 2010
                                    • 176

                                    #18
                                    OKI jak dobrze,to dobrze, może jutro na 4 biegu zloguje, szczerze to na oko ustawiłem i pierwszy ten log dobry w miarę wyszedł
                                    Zawsze można na Was liczyć
                                    Thx
                                    Octavia AMBIENTE Ice 1.9 tDI

                                    Komentarz

                                    • d00lar
                                      Rider
                                      • 2014
                                      • 366

                                      #19
                                      hmm ja bym troszkę poprawił n75 mapkę
                                      masz kata? jak masz to przy takim doładowaniu boje się że będzie miał ciężko
                                      jak wrażenia ?
                                      czipek by me >140 kucy
                                      OI by d00lar http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87010

                                      Komentarz

                                      • yusin
                                        Ambiente
                                        • 2010
                                        • 176

                                        #20
                                        Masters robił program. Co do kata to układ się trochę uszczelnil, bo wspawalem łącznik elastyczny, który przepuszczal.. Kat został, ma 250 przelotu, może nadawać się do wywalenia? Wrażenia ogólnie dobre 9 sec do 100d00lar, poprawa n75 powiadasz, a w odczuciach co by to dało, spalanie? Pozdro, dzięki za odzew..

                                        [ Dodano: Nie 29 Cze, 14 22:06 ]
                                        logi na 4-tym biegu..
                                        Octavia AMBIENTE Ice 1.9 tDI

                                        Komentarz

                                        • trooper
                                          Rider
                                          • 2011
                                          • 525
                                          • Octavia III combi (5E5)
                                          • CJSB 1.8 TSI 180 KM

                                          #21
                                          Zamieszczone przez yusin
                                          9 sec do 100
                                          No to ładnie, u mnie 9 sec to podczas logowania brakuje

                                          PS. Zmieniłem przepływkę, i muszę zlogować. Niestety dupohamownia nie odczuła zmian
                                          Moja Balbina

                                          Komentarz

                                          • d00lar
                                            Rider
                                            • 2014
                                            • 366

                                            #22
                                            aż tak się na tym nie znam ale z tego co czytałem przesadne doładowanie może powodować za duże ciśnienie gazów wylotowych później które przez nie do końca drożny katalizator mogą już stanowić opór podczas 'opróżniania' cylindra po rozprężeniu
                                            w zasadzie wiąże się to tylko z odrobiną zmarnowanej energii z silnika na wypróżnianie które powinno być nie męczące dla niego
                                            ale jak mówię - to tylko teorie które gdzieś tam wyczytałem i właśnie mapką n75 korygowałem takie przeładowania przy rozpędzaniu
                                            czipek by me >140 kucy
                                            OI by d00lar http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87010

                                            Komentarz

                                            • wesol
                                              Rider
                                              • 2008
                                              • 689

                                              #23
                                              raczej geo do wyczyszczenia. tak to wyglada bo sie przycina w pewnej pozycji. Przeladowuje chwilke a pozniej juz jest taki nacisk gruszki na dzwignie w turbinie ze pokonuje ten opor i zbija cisnienie. Generalnie nie ma wielkiego problemu. Oczewicie na poczatek mozn podmienic lub wyczyscic N75 ale wydaje mi sie ze tu geo bedzie problemem.
                                              G4 ASZ + oraz sharan AUY +++ by TUNE UP

                                              Komentarz

                                              • german81
                                                L&K
                                                • 2010
                                                • 1414
                                                • Octavia II combi (1Z5)
                                                • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                                                • BZB 1.8 TSI 160 KM

                                                #24
                                                masz za bardzo skrucona sztange wydłuz o 1-1,5 obrotu .przy takim ustawieniu na 5 biegu przy podjezdzie pod wzniesienie moze przesc w tryb awaryjny .
                                                u
                                                diagnostyka vag 602-614-253

                                                Komentarz

                                                • wesol
                                                  Rider
                                                  • 2008
                                                  • 689

                                                  #25
                                                  mialem jeszcze bardziej skrecona sztange i nie bylo porblemu- wieksze wysterowanie N75. Choc w sumie bezpieczniej by bylo zluzowac o obrót czy nawet dwa. W sumie sprobowac zawsz emozna bo to przeciez 15 minut roboty na kanale.
                                                  G4 ASZ + oraz sharan AUY +++ by TUNE UP

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...