1 rok, 38 tyś, we wtorek wizyta w serwisie na diagnoze usterki - mechaniczny pisk, tarcie, gdy dsg zmienia bieg z 1-2-3.
[O1] Prośba o sprawdzenie logów
Zwiń
X
-
[O1] Prośba o sprawdzenie logów
Witam
Proszę o pomoc w interpretacji logów. Ostatnio autko ma problem ze zbieraniem się, a w obrotach pracy turbiny słychać bardzo głośny świst powietrza. Przejrzałem z góry co mogłem za turbiną, czy rury nie mają jakichś pęknięć, oraz czy IC gdzieś nie puszcza, i na moje oko wydaje się że nie (z pod spodu też suchy).
000 - http://vaglog.rtnet.pl/mich.gondek_171701.html
001 - http://vaglog.rtnet.pl/mich.gondek_171698.html
003 - http://vaglog.rtnet.pl/mich.gondek_171695.html
004 - http://vaglog.rtnet.pl/mich.gondek_171700.html
008 - http://vaglog.rtnet.pl/mich.gondek_171697.html
010 - http://vaglog.rtnet.pl/mich.gondek_171699.html
011 - http://vaglog.rtnet.pl/mich.gondek_171696.html
Raz niedawno (2 tyg temu) złapałem notlaufa, na autostradzie przy dość dużej prędkości. Od tamtej pory się nie powtórzył.
Dziwnie zachowuje się też N75, momentami dostaje szału i cyka bardzo szybko i nierównomiernie - ten typ tak ma, czy to ja jestem przeczulony?
Kolejny dziwny objaw - czasem przy wciśnięciu maksymalnym pedału gazu na 2 biegu nie idzie równomiernie na obrotach - w granicy 2000-2300 zachowuje się jakby... ślizgało sprzęgło? Obroty zafalują, a potem idzie ok. Na pozostałych biegach jest ok.
Dziękuję z góry za pomoc.
-
-
Zmien program na seryjny.
OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez trooperrOBERTO795, dzieki za odzew, problem w tym że wszystko działało przez dłuższy czas i nagle bach
P.S ten program jest taki sobie :P
P.S umyj przepływke dla pewnościi wykonaj 000,004 003 w trybie BSOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Nie podmienie zaworkow bo mam AGR, jeśli chodzi o gruszke chyba podobnie
Przeplywke w czym radzisz przeplukac? Może to być jej wina? Czy ewentualnie N75? Boję Sie w ciemno przeplywki kupować, a nie mam skąd podmienic
przemik, dzieki za odzew. Wrzucę stary program i zrobię komplet koło weekendu.
W końcu udało mi się zrobić logi na seryjnym programie:
000 - http://vaglog.rtnet.pl/mich.gondek_176296.html
001 - http://vaglog.rtnet.pl/mich.gondek_176290.html
003 - http://vaglog.rtnet.pl/mich.gondek_176291.html
004 - http://vaglog.rtnet.pl/mich.gondek_176292.html
008 - http://vaglog.rtnet.pl/mich.gondek_176293.html
011 - http://vaglog.rtnet.pl/mich.gondek_176295.html
... 010 - mój błąd, zapisałem dwukrotnie 008.
Koledzy, czy teraz możecie coś więcej powiedzieć?
Komentarz
-
-
Wszystko oki z resztą.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Witam,
patrząc na Twoje logi widzę,że mam podobny problem z ilością powietrza w górnym zakresie obrotów.
U mnie (1U5 1,9TDI ASV) objawia tym że auto w tych zakresach wolniej przyspiesza, szczególnie odczuwalne na 4 i 5 biegu.
Aktualnie wymieniłem filtr powietrza i nic nie pomogło, dzisiaj będzie czyszczenie przepływomierza.
Dla porównania załączam moje logi, dodam że sytuacja pojawiła się po wymianie TURBO, może jeszcze ktoś będzie miał coś do powiedzenia.
Jestem ciekaw czy wymiana przepływomierza coś pomogła u Ciebie, daj znać.
Pozdrowienia...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez 3juWitam,
patrząc na Twoje logi widzę,że mam podobny problem z ilością powietrza w górnym zakresie obrotów.
U mnie (1U5 1,9TDI ASV) objawia tym że auto w tych zakresach wolniej przyspiesza, szczególnie odczuwalne na 4 i 5 biegu.
Aktualnie wymieniłem filtr powietrza i nic nie pomogło, dzisiaj będzie czyszczenie przepływomierza.
Dla porównania załączam moje logi, dodam że sytuacja pojawiła się po wymianie TURBO, może jeszcze ktoś będzie miał coś do powiedzenia.
Jestem ciekaw czy wymiana przepływomierza coś pomogła u Ciebie, daj znać.
http://vaglog.rtnet.pl/czaju-dominik_177357.html
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez 3juWitam,
patrząc na Twoje logi widzę,że mam podobny problem z ilością powietrza w górnym zakresie obrotów.
U mnie (1U5 1,9TDI ASV) objawia tym że auto w tych zakresach wolniej przyspiesza, szczególnie odczuwalne na 4 i 5 biegu.
Aktualnie wymieniłem filtr powietrza i nic nie pomogło, dzisiaj będzie czyszczenie przepływomierza.
Dla porównania załączam moje logi, dodam że sytuacja pojawiła się po wymianie TURBO, może jeszcze ktoś będzie miał coś do powiedzenia.
Jestem ciekaw czy wymiana przepływomierza coś pomogła u Ciebie, daj znać.
http://vaglog.rtnet.pl/czaju-dominik_177357.html
Maf do wymianyOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez yusinWitam
zostawiam logi z wymiany gruszki, alh+wtryski asv+chip. co sądzicie? regulować coś jeszcze?
pzdrOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Masters robił program. Co do kata to układ się trochę uszczelnil, bo wspawalem łącznik elastyczny, który przepuszczal.. Kat został, ma 250 przelotu, może nadawać się do wywalenia? Wrażenia ogólnie dobre9 sec do 100
d00lar, poprawa n75 powiadasz, a w odczuciach co by to dało, spalanie? Pozdro, dzięki za odzew..
[ Dodano: Nie 29 Cze, 14 22:06 ]
logi na 4-tym biegu..
Octavia AMBIENTE Ice 1.9 tDI
Komentarz
-
-
aż tak się na tym nie znam ale z tego co czytałem przesadne doładowanie może powodować za duże ciśnienie gazów wylotowych później które przez nie do końca drożny katalizator mogą już stanowić opór podczas 'opróżniania' cylindra po rozprężeniu
w zasadzie wiąże się to tylko z odrobiną zmarnowanej energii z silnika na wypróżnianie które powinno być nie męczące dla niego
ale jak mówię - to tylko teorie które gdzieś tam wyczytałem i właśnie mapką n75 korygowałem takie przeładowania przy rozpędzaniu
Komentarz
-
-
raczej geo do wyczyszczenia. tak to wyglada bo sie przycina w pewnej pozycji. Przeladowuje chwilke a pozniej juz jest taki nacisk gruszki na dzwignie w turbinie ze pokonuje ten opor i zbija cisnienie. Generalnie nie ma wielkiego problemu. Oczewicie na poczatek mozn podmienic lub wyczyscic N75 ale wydaje mi sie ze tu geo bedzie problemem.G4 ASZ + oraz sharan AUY +++ by TUNE UP
Komentarz
-
Komentarz